Tjenare:P

Idag var jag i skolan, vi hade först högläsning, typ sen hade vi städning, men jag, JP & JS gjorde en skylt som  vi började göra igår med FÖ.
Idrott hade vi efter det, vi hade skoljoggen.
Efter idrotten hade vi redovisning av huset, sedan hade vi tidigare lunch 11:30, för att 5:orna hade sin avslutningslunch idag.
Sen var det rast till 12:30, och då såg vi klart på en film som vi började se på i fredags.

Nu är det 2 riktiga, eller inte riktiga, dagar i skolan,wiiieeee, jippieeee!:D



Min söta, lilla kusse Ingrid på sitt dop i somras:P


Kommentarer
Postat av: Annis

Gud,vad söt hon är !!!!

Kommentera min blogg <333

2009-06-09 @ 14:47:28
URL: http://anniisblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla söta ingrid :-)

2009-06-10 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0